Klant worden?
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0

    Verzenden

    VERZENDEN


    België en buurlanden.

    We versturen uw geplaatste en betaalde bestelling binnen de twee werkdagen. 
    Alle bestellingen worden verzonden met Bpost. 

    Pakketpost: deze wordt in behandeling genomen door Bpost.
    Een track-and-trace nummer wordt u doorgestuurd en ook Bpost houdt u op de hoogte van de verschillende verzendstadia. U kan uw status volgen vanaf enkele uren na de aanmaak van uw track-and-trace code. U kan bij het afhandelen van bestellen kiezen op welk adres en op welke dag u uw pakket wenst te ontvangen. 

    Bpost Nederland: Bpost overhandigt uw pakket aan DPD of DHL. U kan uw pakket verder blijven volgen via de track-and-trace code van Bpost.

    Bestellingen met een afwijkende levertermijn.

    Indien een product niet kan geleverd worden binnen de twee werkdagen dan staat dit steeds aangegeven bij het product zelf/ bij uw winkelmandje en in de bestelbevestiging.
    Wij verzenden pas als de bestelling compleet is.
    Heeft u toch bepaalde producten uit uw bestelling sneller nodig? Dan sturen wij graag wat beschikbaar is al naar u toe en verzenden wij het tweede deel later. U mag ons hiervoor contacteren en wij zien wat mogelijk is.

    Retour door Bpost door fout adres/ niet afhalen/verkeerd product besteld.

    Wanneer uw bestelling door Bpost terug naar afzender wordt gestuurd (om welke reden dan ook) nemen wij zelf geen contact meer op met u als klant. U heeft 14 dagen de tijd na ontvangst van de retour bij ons om contact te nemen. Nadien wordt uw bestelling geannuleerd.
    Wilt u uw pakket opnieuw laten verzenden? Dan worden hiervoor extra verzendkosten gerekend. Wanneer u de bestelling niet wil laten terug opsturen, crediteren wij de bestelling voor u met een aftrek van de verzendkosten.


    AFHALEN

    LouVik BV biedt geen mogelijkheid tot afhalen.


    RETOURNEREN

    Artikel 9: Herroepingsrecht

    De bepalingen van dit artikel gelden enkel voor klanten die in hun hoedanigheid van consument artikelen online aankopen.

    De consument heeft het recht aan LouVik mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de 14 dagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product. Klanten die van het herroepingsrecht gebruik wensen te maken, moeten binnen de 14 dagen vanaf de levering contact opnemen met de LouVik klantendienst en de goederen binnen de 20 dagen vanaf de levering van de goederen op hun kosten terug bezorgen aan LouVik, Kouterbosstraat 26, 9420 Erpe, België. 

    Van zodra wij de artikelen in originele staat hebben ontvangen wordt uw geld (met uitzondering van de verzendkosten) terug gestort binnen de 30 dagen. 
    Voor artikelen die afgeprijsd zijn (bij acties, solden of door gebruik van een kortingscode) wordt enkel een tegoedbon geschonken. 

    De klant mag de producten tijdens de herroepingstermijn niet gebruiken. Indien het teruggestuurde product beschadigd is of op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt LouVik bvba zich het recht voor om een schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering te wijten aan de klant.

    Enkel artikelen die zich in de originele verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen. 
    Door de aard van de elektronische snijtoestellen en transferpersen moeten deze ongebruikt zijn en niet geregistreerd bij de desbetreffende leveranciers (Silhouette - Secabo - Cricut - Sawgrass - Calortrans).
    Bij registratie van deze toestellen en dus het ontvangen van de voordelen (bv. gratis tegoed in afbeeldingendatabase, gratis academylessen...), krijgen deze goederen een persoonlijk karakter en kan de klant het herroepingsrecht niet uitoefenen.

    Tenzij anders overeengekomen, kan de klant het herroepingsrecht niet uitoefenen voor overeenkomsten :

    1° betreffende de levering van diensten waarvan de uitvoering met instemming van de klant begonnen is vóór het einde van de herroepingstermijn;
    2° betreffende de levering van goederen die volgens de specificaties van de klant zijn vervaardigd of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben of die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden of snel kunnen bederven of verouderen;
    3° betreffende de levering van audio- en video-opnamen en computer-programmatuur waarvan de verzegeling door de klant is verbroken; en
    4° betreffende de levering van dagbladen, tijdschriften en magazines;
    5° Workshops georganiseerd door Silhouetteshop; Inschrijvingen voor workshops kunnen geannuleerd worden tot twee weken voor de workshopdatum. Annuleringen binnen deze termijn, no-show tijdens workshop zelf, zullen geen onderwerp zijn van terugbetaling en kunnen dus niet herroepen worden.
    6° Enkel artikelen die zich in de originele verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen. 
    Door de aard van de elektronische snijtoestellen en transferpersen moeten deze ongebruikt zijn en niet geregistreerd bij de desbetreffende leveranciers (Silhouette - Secabo - Cricut - Sawgrass - Calortrans).
    Bij registratie van deze toestellen / downloadcodes en dus het ontvangen van de voordelen (bv. gratis tegoed in afbeeldingendatabase, gratis academylessen...), krijgen deze goederen een persoonlijk karakter en kan de klant het herroepingsrecht niet uitoefenen.

    Eveneens zijn uitgesloten van herroeping: alle artikelen uit de categorie "Textiel en Blanco Artikelen" .Deze worden na bestelling van onze klanten speciaal besteld, en worden nooit beschouwd als een voorraadartikel.  Deze aankopen worden beschouwd als "het bestellen van goederen op maat", en maken geen deel uit van art. VI. 47 §1. van het Wetboek van economisch recht.
    Wordt tevens beschouwd als een artikel op maat, zijn grote rollen flex-, flock- en vinylfolies van minstens 3 meter, die worden besteld voor en op vraag van de klant.

    Een verkeerd product ontvangen?

    Heeft een verkeerd product besteld? Kan gebeuren, volg dan de richtlijnen bij "retourneren".
    Uiteraard kan omwisselen in de winkel op elk moment.

    Heeft u een product ontvangen dat u niet heeft besteld? Dan hebben wij een fout gemaakt en excuseren wij ons! Ondanks dat wij enorme aandacht hebben voor het correct inpakken, gebeurt er ook bij ons af en toe een foutje.
    Om dit zo snel mogelijk op te lossen vragen we een foto van uw bestelling/ verpakking (open of gebruik het product niet...), vergelijken wij dit met de inpakbeelden en bezorgen u, indien nodig, een retouretiket, zodat u het verkeerde product terug aan ons kan terugbezorgen via Bpost.
    Zodra wij het verkeerde product mogen ontvangen hebben, verzenden wij onmiddellijk het correcte product.

     

     

     

    LouVik BV

    Kouterbosstraat 26
    9420 Erpe
    België Bekijk op Google Maps

    BE 0899.743.476

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »